REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego SocialMonkeys.pl

§1

Definicje

1. Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z portalu internetowego SocialMonkeys.pl
2. W niniejszym regulaminie jest mowa o:

a. Sprzedawcy – należy przez to rozumieć działalność gospodarczą działającą pod firmą Monoly Norbert Sopata, pod adresem św. Maksymiliana Marii Kolbego 72, 34-730 Mszana Dolna, nr tel.4B 534 202 500zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. legitymującej się numerem NIP: 7372218503 oraz REGON: 383395556.
b. Sklepie – należy przez to rozumieć sklep internetowy socialmonkeys.pl, działający pod adresem internetowym https://socialmonkeys.pl prowadzony przez Sprzedawcę, na warunkach określonych w Regulaminie.
c. Kliencie – należy przez to rozumieć osobę posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która poprzez akceptację Regulaminu uzyskała możliwość do zakupu produktów oferowanych przez Sklep. Klientem może być ponadto osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje osobowość prawną, a która korzysta z Usług świadczonych przez Sprzedawcaa.
d. Umowie zawartej na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
e. Produkcie/Usłudze – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
f. Cenniku – należy rozumieć jako porównanie możliwości i cen Pakietów polubień oraz obserwatorów.
g. Polityce Prywatności – należy przez to rozumieć zasady administrowania danymi.
h. Formularzu zamówienia - należy przez to rozumieć interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
i. Koszyku – należy przez to rozumieć element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu.
j. Umowie – należy przez to rozumieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartą między Klientem a Sprzedawcą z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta, o treści odpowiadającej treści Regulaminu.
k. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin.
j. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

§2

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu oraz z oferowanych przez Sprzedawcę Produktów, jak również określa zakres praw i obowiązków Sprzedawcy i Klienta.
2. Właścicielem Sklepu oraz podmiotem sprzedającym Produkty wskazane w Regulaminie jest Sprzedawca.
3. Z wykorzystaniem Sklepu i na zasadach wskazanych w Regulaminie Sprzedawca świadczy Produkty marketingu internetowego produktów i usług Klienta, w szczególności poprzez:
a. Sprzedaż polubień dla zdjęć oraz video instagram
b. Sprzedaż obserwacji dla profilu instagram

4. Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez pocztę elektroniczną: kontakt[@]socialmonkeys.pl.
5. Warunkiem korzystania ze Sklepu oraz z usług świadczonych przez Sprzedawcę jest zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz wyrażenie przez Klienta zgody na warunki określone w Regulaminie.
6. Sprzedawca ma prawo powierzyć bieżącą obsługę Sklepu osobie trzeciej, na co Klient niniejszym wyraża zgodę poprzez zaakceptowanie treści Regulaminu.
7. Minimalne wymagania techniczne systemu komputerowego, z którego Klient chce korzystać z Serwisu:
a. Podłączenie do Internetu
b. Przeglądarka: wspierająca HTML5, CSS3 i JavaScript, z włączona obsługą Cookie, jak i za pomocą urządzeń mobilnych wyposażonych w przeglądarkę internetową.
8. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby transmisja danych za pomocą Internetu w ramach korzystania ze Sklepu była bezpieczna tzn. aby przesyłane informacje zostały przesłane z zachowaniem poufności, całości i kompletności przesyłanych danych.
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne w sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Klient. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
11. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest bez rejestracji konta w Sklepie
12. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Klienta nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych oraz nieprzestrzeganiem przez Klienta warunków Regulaminu. Dane podawane przez Klienta nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych lub praw osób trzecich.
13. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy, w tym niezgodny z Regulaminem, sposób korzystania ze Sklepu przez Klienta oraz wynikające z tego konsekwencje.
14.Klient chcąc skorzystać z Usług musi być osobą pełnoletnią (mieć ukończone 18 lat) posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub mieć co najmniej 13 lat i uzyskać zgodę od rodzica lub opiekuna prawnego.

§3

Przedmiot działalności Sklepu

1. Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest wyłącznie sprzedaż usług marketingowych oferowanych przez podmioty trzecie.
2. Sklep świadczy usługi drogą elektroniczną w postaci:
a. udostępnienia Formularza kontaktowego oraz Formularza zamówienia, za pomocą którego Klient może zamówić Produkty Sprzedawcy.
3. Złożenie Zamówienia oznacza zawarcie Umowy oferowanych Usług ze Sprzedawcą.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w realizacji Zamówienia lub za nie wykonanie Usługi jeżeli wynika ono z winy Klienta.
6. Podany czas realizacji Usługi jest czasem przybliżonym i nie może stanowić podstawy do składania przez Klienta reklamacji, tj. 72 godziny.
7. Kampanię reklamową uważa się za zakończoną po uzyskaniu określonej ilość obejrzeń (wyświetleń), ilości like, ilości followersów w zależności od rodzaju Usługi.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek nieprawidłowości w przypadku korzystania przez Klienta z Usług innych podmiotów.
7. Administrator oświadcza, że zapewnia ochronę danych osobowych udostępnionych przez Klientów wymaganą przez obowiązujące przepisy prawa. Wszystkie zbierane dane chronione są przy użyciu racjonalnych środków organizacyjnych i technicznych oraz procedur bezpieczeństwa w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieuprawnionym wykorzystaniem zgodnie z prowadzoną polityką prywatności.
8. Dokonanie zakupu Usługi przez Klienta jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Administrator oświadcza, że dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w zakresie wymaganym do prawidłowej realizacji Umowy Sprzedaży.
9. Każdy Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi.
10. Administrator oświadcza, że dane osobowe Klientów nie są udostępniane innym osobom lub podmiotom dla celów marketingowych.
11. Oferowane przez Sprzedającego polubienia oraz obserwatorzy pochodzą z całego świata i nie muszą zawierać się wśród nich konta z Polski. Sprzedający dba o świadczenie najwyższej jakości kont oferowanych przez dostawców ale nie daje gwarancji, że każde konto posiadać będzie zdjęcie profilowe, bio, zdjęcia oraz obserwatorów/obserwujących.
12. Oferowane przez Sprzedającego polubienia oraz obserwatorzy służą wyłącznie w celach marketingowych oraz w celu poprawienia wyglądu konta.
13. Sprzdawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób oraz cel wykorzystania świadczonych usług przez Klienta.
14. Sprzdawca nie ponosi odpowiedzialności za zawieszenie konta instagram Klienta, usunięcie bądz jakąkolwiek szkodę na skutek oferowanych usług.
15. Sprzdawca nie gwarantuje interakcji zakupionych kont z kontem/zdjęciami Klienta.
16. Status prywatny konta Kupującego nie może być podstawą do reklamacji oraz zwrotów.
17. Sprzedawaca nie ma możliwości zatrzymania rozpoczętej usługi polubień/obserwujących.

§4

Odpowiedzialności

1. Administrator oświadcza, że dochowa wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania serwisu. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem serwisu lub brakiem funkcjonowania platformy SocialMonkeys.pl
2. Produkty dostępne w serwisie nie są ograniczane terytorialnie, a dostępna oferta jest tylko poglądowa i administrator nie ponosi odpowiedzialności za obsługę serwera i nie reprezentuje przedstawianej usługi pomagającej zawierać zlecenia z firmami trzecimi.
3. Sprzedawca nie odpowiada za sposób, w jaki Klienci korzystają z udostępnianych przez serwis narzędzi marketingowych.
4. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za komentarze pozostawiane na stronie przez Klientów.
5. Zabronione jsest korzystanie z serwisu do celów niezgodnych z obowiązującym prawem.
6. Zabronione jest jakiekolwiek wpływanie na funkcjonowanie serwisu w szczególności poprzez wykorzystanie szkodliwego oprogramowania.
7. Zabronione jest wykorzystywanie platformy SocialMonkeys.pl do jakichkolwiek działań niezgodnych z jej przeznaczeniem.
8. Zabronione jest wykorzystywanie treści teksktowych, zdjęć, video i innych zamieszczanych na serwisie elementów bez pisemnej zgody Administratora.
9. Sprzedawca jak i administracja serwisu nie gwarantują trwałych efektów prowadzonej kampanii lub promocji.

§5

Składanie zamówienia

1. W celu złożenia Zamówienia należy:
a. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, wybrać opcje wybranego Produktu, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” (lub równoznaczny).
b. Wprowadzić dane konta instagram, a w przypadku Produktu polubień wybrać dodatwowo zdjęcie, na które Produkt ma być dostarczony.
d. Kliknąć w przycisk “Przejdź do płatności”.
e. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności Systemu Płatności, uzupełnić dane i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
2. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia jest równoznaczne z otrzymaniem wiadomości elektronicznej na adres Klienta zawierającej potwierdzenie zapłaty w Systemie Płatności wybranej przez Sklep.
Z tą chwilą zostaje zawarta Umowa między Sprzedawcą a Klientem.
3. Zamówienie jest przekazywane Klientowi w terminie od 1 do 168 godzin, na co wpływ mają:
a. metoda płatności (data otrzymania wpłaty),
b. rodzaj zamówienia,
c. ilość złożonych zamówień w czasie złożonego zamówienia przez Klienta,
d. problemy techniczne Sklepu,
e. błędnie wprowadzony link,
f. problemy po stronie osób trzecich (podmiotu, którego Sprzedawca jest pośrednikiem),
g. aktualizacji prowadzonych na stronach, których dotyczy wykupiona usługa,
h. dni ustawowo wolnych od pracy,
i. zgrupowania lub szkolenia kadry.
4. Sklep nie ma możliwości cofnięcia lub usunięcia pozyskanych dla klienta usług, wszelkie spadki lub błędne naliczanie mogą wynikać z:
a. wyboru jakości przez klienta,
b. ingerencji programów lub osób trzecich,
c. aktualizacji stron, na których są wykonywane usługi.

§6

Odstąpienie od Umowy

1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
2. Klient, który chce skorzystać z odstąpienia, musi wysłać wiadomość e-mail (kontakt[@]socialmonkeys.pl) z następującymi informacjami: dane kupującego (kontaktowe oraz e-mail); stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość, datę zakupu oraz płatności, informacje o nazwie zakupionej usługi; cenę usługi, numer płatności dotpay.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
4. Konsument traci uprawnienie do odstąpienia od umowy dopiero w momencie wykonania przez przedsiębiorcę usługi w całości. 5. W sytuacji, gdy konsument po uprzednim zgłoszeniu żądania wykonania usługi, korzysta następnie z prawa do odstąpienia od umowy, tym samym ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez przedsiębiorcę do chwili odstąpienia od umowy.
6. Kwota zapłaty za świadczenia przez Klienta w przypadku odstąpienia od umowy przez wykonaniem jej w całości stanowi wartość proporcjonalną do spełnionego przez Sprzedawcę świadczenia z uwzględnieniem kosztów poniesionych przez Sprzedawcę.

§7

Reklamacja

1. Każdy Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usług oferowanych przez Sklep.
2. Obsługą reklamacji zajmuje się Sprzedawca.
3. Każdą reklamację należy zgłosić na adres email kontakt[@]socialmonkeys.pl nadając tytuł mailowi „REKLAMACJA”.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji i udzieli odpowiedzi na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
5. Od wyniku reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania, które należy odesłać na adres e-mail kontakt[@]socialmonkeys.pl w ciągu 7 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację.
6. Sprzedawca ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie klienta o jej wyniku.
7. Klient zrzeka się prawa do roszczeń wobec serwisu SocialMonkeys.pl na skutek działań prowadzonych przez Sprzedawcaów.
8. Klientowi nie przysługuje prawo do reklamacji oraz zwrotu jeżeli dobrowolnie usuwa, zakłóca działanie usług prowadzonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem socialmonkeys.pl.
9. Klientowi nie przysługuje prawo do reklamacji oraz zwrotu jeżeli na skutek błędu lub niewiedzy złożył niepoprawne zamówienie bądź nie zastosował się do regulaminu.
10. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji wiąże się z cześciowym zwrotem kosztów wynikającym z kosztów, które ponosi przedawca w procesie realizacji zamówienia.
11. Kraj pochodzenia oferowanych przez Sprzedawcę usług nie może być podstawą dla reklamacji.
12. Reklamacje dot. kart są obsługiwane przez pośrednika DotPay.
13. Reklamacje dot. przelewów są obsługiwane przez pośrednika DotPay.

§8

Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca. Kontakt: e-mail: kontakt[@]socialmonkeys.pl.
2. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klienta:
a. dane przekazane Sprzedawcy przez Klienta za pośrednictwem Formularza kontaktowego lub Formularza zamówienia, w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail,
b. dane osobowe zbierane w ramach korzystania przez Klienta ze Sklepu, w tym zapisywane w plikach cookies.
3. Dane osobowe Klienta są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Administratora w celu:
a. udzielenia odpowiedzi na pytania zawarte w Formularzu kontaktowym, w tym rozpatrzenie reklamacji Produktu,
b. wykonania Umawy (realizacji Zamówienia),
c. marketingu produktów Sprzedawcy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a. w przypadku, o którym mowa w ust. 4 lit. a – realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora w postaci komunikacji z Klientem,
b. w przypadku, o którym mowa ust. 4 lit. b – niezbędność do realizacji umowy, świadczenia usługi,
c. w przypadku, o którym mowa w ust. 4 lit. c – realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora w postaci marketingu produktów,
d. w przypadku podania innych danych, niż dane oznaczone w formularzu jako obligatoryjne – zgoda Klienta.
6. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne, uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w Formularzu kontaktowym, realizację Zamówienia lub świadczenie usług drogą elektroniczną.
7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres konieczny dla udzielenia odpowiedzi na pytania zawarte w Formularzu kontaktowym, dla świadczenia usług drogą elektroniczną lub realizacji Zamówienia albo, gdy podstawą przetwarzania jest zgoda, do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
8. Dane osobowe Klienta mogą być powierzane do przetwarzania podmiotom, które umożliwiają świadczenie usług i realizację Zamówień przez Sprzedawcę. Takimi odbiorcami danych osobowych są m.in.: firma świadcząca usługi hostingowe, firma świadcząca usługi utrzymaniowe i rozwojowe Sklepu, firma świadcząca usługi marketingu cyfrowego, biuro rachunkowe.
9. Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, Klient ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
10. Dane osobowe Klienta nie są domyślnie przesyłane poza granice Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym. W razie przekazania danych odbiorcom w państwach trzecich, Sprzedawca będzie korzystał ze standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską w ramach których ustalono podstawowe gwarancje bezpieczeństwa danych Użytkownika.

§9

Pliki Cookies

1. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy lub innych podmiotów.
2. Sprzedawca przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Klienta, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach: statystycznych, marketingowych oraz zapewnienia prawidłowego działania Serwisu, a w szczególności utrzymania sesji po zalogowaniu i rozpoznaniu Klienta przy kolejnej sesji.
3. Sprzedawca informuje Klientów, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta.
4. Sprzedawca wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Klienta usunięte po ich zapisaniu przez Sprzedawcę, poprzez: odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Klient.
5. Pod poniższymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych: a. Firefox: support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek b. Opera: help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html c. Internet Explorer: windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/delete- manage-cookies#ie=ie-11 d. Chrome: support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
6. Sprzedawca informuje także Klioentów, że zmiana konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia lub ogranicza przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta może spowodować ograniczenia funkcjonalności Usług. Do podobnych skutków może prowadzić wykasowanie plików cookies w trakcie świadczenia Usługi. Może to powodować brak możliwości zalogowania się do Serwisu lub przerwanie sesji po zalogowaniu.

§10

Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca oświadcza, iż dołoży szczególnej staranności, aby zapewnić Klientom wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Serwisu. Wszelkie zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji, w tym również dotyczące podejrzenia udostępniania plików zawierających wirusy i innych plików o podobnym charakterze, należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres kontakt[@]socialmonkeys.pl.
2. Sprzedawca informuje, a Klient wyraża zgodę, aby wszelkie powiadomienia, informacje lub inne wiadomości od Sprzedawcy związane ze świadczeniem Usług były przesyłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w formularzu rejestracji lub w Panelu Ustawień Konta.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo przeniesienia części lub całości praw i obowiązków wynikających z Regulaminu na osobę trzecią lub zawarcia odnośnie nich umów podwykonawstwa, na co Klient wyraził zgodę poprzez związanie się Regulaminem. Klient nie może bez pisemnej zgody Sprzedawcy cedować lub zrzekać się praw i obowiązków wynikających z Regulaminu.
4. Klienci Serwisu mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu lub przez kontakt na adres kontakt[@]socialmonkeys.pl
5. Sprzedawca zastrzega, że Serwis oraz zawarte w nim elementy graficzne Sprzedawcy, logotypy Sprzedawcy, rozwiązania nawigacyjne, wybór i układ prezentowanych w ramach Serwisu treści stanowią przedmiot praw wyłącznych Sprzedawcy.
6. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
7. Sprzedawca ma prawo w każdym czasie zmienić Regulamin. Klient jest związany nową treścią Regulaminu w przypadku wyrażenia zgody na jego treść. W przypadku, gdy Klient nie wyrazi zgody na nową treść Regulaminu, Umowa ulega rozwiązaniu z dniem ostatniego w pełni opłaconego Okresu Abonamentowego.